"Het was een verademing, de eerste keer dat ik kon zien zonder bril!"

Inirita Chin A Kwie"Ik ben al 35 jaar brildragend. Ik had geen last van mijn bril, maar mijn zicht ging te snel achteruit. Ik kon moeilijk lezen en geen onderscheid maken in bepaalde letters en cijfers. Vanwege mijn werk al lerares een zeer vermoeiende zaak. Ik begon mij jaren geleden te oriƫnteren over de mogelijkheden om mijn ogen te laten behandelen. Na een bezoek aan een informatiebijeenkomst van Oogziekenhuis Focuskliniek besloot ik de knoop eens eindelijk door te hakken. Ik kwam in aanmerking voor een lensimplantatie. Ik heb gekozen voor Oogziekenhuis Focuskliniek omdat deze op mij zeer betrouwbaar en professioneel overkwam. Het vertrouwen was bij mij na binnenkomst en het gesprek met de artsen en medewerkers gelijk gelegd.

Het vooronderzoek verliep naar tevredenheid. De uitleg en alles daaromheen heb ik als fijn ervaren. De rust waarop gewerkt wordt, heeft volgens mij zijn weerslag op de klant. Ook de behandeling verliep prima. De omgang van de oogarts was zeer rustig, vriendelijk, betrokken en professioneel. Ook de andere medewerkers zijn zeer betrokken. Een team, dat mijns inzien goed op elkaar is afgestemd en waarbinnen de communicatie optimaal verloopt. Mijn eerste behandeling was aan het linkeroog en daarna rechts. Ik was van tevoren niet echt nerveus en ik had geen pijn van de operatie. Ik moest de dag na de ingreep terug voor controle. Na de behandeling hield ik mij aan de richtlijnen van mijn behandeld arts.

Ik ben blij dat ik de behandelingen heb ondergaan, omdat deze behandelingen mij het gemak bieden zaken te ondernemen, die hiervoor een belemmering waren als brildragende. Niet te vergeten, dat mijn zicht er goed op vooruit is gegaan. Het was een verademing de eerste keer dat ik kon zien zonder bril! Ik ben in elk geval heel blij en tevreden met de stap die ik gezet heb. Het zou fijn zijn als uw kliniek meer ruchtbaarheid gaf aan het goede werk dat geleverd wordt. De rust, spontaniteit, betrokkenheid en bovenal de kunde mogen daarbuiten best bekend worden."

Inirita Chin A Kwie
Lensimplantatie