Bereikbaarheid Het Oogziekenhuis tijdens OV-staking

Op dinsdag 10 en woensdag 11 september 2024 zijn er stakingen in het openbaar vervoer. Deze stakingen vinden plaats tussen 04:00 uur en 08:00 uur. Hierdoor is het moeilijker om met het openbaar vervoer naar Het Oogziekenhuis Rotterdam te reizen.

Op dinsdag 10 september staakt het streekvervoer van het stadsvervoer in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam. Bussen, metro's en trams van HTM, RET en GVB rijden niet tussen 04:00 uur en 08:00 uur.

Op woensdag 11 september staken trein- en streekvervoer. Personeel van NS en van streekvervoer leggen hun werk neer tussen 04:00 uur en 08:00 uur. Het stadsvervoer (waaronder HTM, GVB en RET) rijdt wel op deze tijdstippen.

Plan uw reis op tijd en ga voor meer informatie over de stakingen naar: 9292.nl - Stakingen op 10 en 11 september 2024

Staking OV - Afbeelding afkomstig van Rotterdam Partners
Afbeelding afkomstig van: Vervoer binnen Rotterdam | Rotterdam Tourist Information | Rotterdam Info