Telefonische bereikbaarheid Het Oogziekenhuis

De telefonische bereikbaarheid van Het Oogziekenhuis was de afgelopen tijd niet altijd goed. Dit zorgde voor lange wachttijden aan de telefoon en vertraging bij het beantwoorden van vragen en verzoeken. We begrijpen dat dit heel vervelend is en nemen deze situatie erg serieus.

Daarom zijn we achter de schermen druk bezig geweest om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Vanaf 1 augustus 2024 zijn onze afdelingen telefonisch rechtstreeks te bereiken. Dit betekent dat u direct in contact komt met de juiste afdeling voor uw vraag of verzoek. Daarnaast kunt u sommige afdelingen vanaf nu ook per e-mail bereiken. Op onze contactpagina op de website (www.oogziekenhuis.nl/contact) staat een handig overzicht met alle nieuwe telefoonnummers van onze afdelingen. Hiermee hopen wij de wachttijden aan de telefoon te verkorten en sneller antwoord te kunnen geven. We verwachten dat wij u hierdoor sneller te woord kunnen staan.

Het kan zo zijn dat deze veranderingen in het begin niet altijd even soepel verlopen, maar we hopen op uw begrip en willen u laten weten dat we er alles aan doen om onze zorgverlening te verbeteren. Voor spoedverzoeken blijven wij ook bereikbaar op ons algemene telefoonnummer.