Spreekuurassistente Algemene Oogheelkunde en poli Beeld&Functie

Als spreekuurassistente van de afdelingen Algemene Oogheelkunde, Beeld&Functie en het optometristencentrum ben je binnen het ziekenhuis ‘de spin in het web’. Je bent verantwoordelijk voor het vlot en soepel laten van de spreekuren voor zowel de patiënt als ook de medewerkers.

• Je ontvangt patiënten, controleert de persoonlijke gegevens en meldt de patiënt aan voor het onderzoek.
  • Je vervult administratieve taken en doet de planning van Beeld&Functie. Tevens plan je afspraken in.
  • Je geeft informatie en stelt zo nodig de patiënt gerust
  • Je behandelt in- en uitgaande telefoongesprekken

Je doet actief voorstellen tot verbeteringen van de werkprocessen.

Geen dag is hetzelfde in het Oogziekenhuis en begint voor mij standaard met het opstarten van de computer met een bak koffie erbij. Als er al patiënten in de wachtruimte zitten, krijgen die ook altijd koffie of thee. Eenmaal gesetteld start de dag! Het in contact komen met mensen uit alle windstreken met verschillende achtergronden maakt het leuk. Alhoewel ik een zwak heb voor de ouderen, maar niet allemaal hoor!

Humor zo af en toe kan, met inachtneming waarvoor de mensen komen. Ze zijn vaak nerveus en angstig, wat niet gek is natuurlijk: iets aan je ogen hebben is niet niks. Iedereen wil toch graag zo lang mogelijk goed blijven zien.

• Je bent in het bezit van een MBO diploma (niveau 3-4)
  • Je bent communicatief sterk, accuraat en hebt een goed inlevingsgevoel.
  • Je werkt proactief en nauwkeurig, ook onder hectische omstandigheden.
  • Ervaring als spreekuurassistente of administratief medewerker is een pré.
  • Je bent op korte termijn beschikbaar voor 24 uur per week.

Een vernieuwende omgeving met een prettige, open werksfeer. Daarnaast krijg je veel mogelijkheden om je talenten te ontwikkelen en om ervaring op te doen binnen de oogheelkunde.

Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. Deze functie is ingeschaald in FWG 30, minimaal €2.429,- en maximaal €3.278,- per maand. Inschaling is afhankelijk van ervaring.

Je werkt nauw samen met de collega`s spreekuurassistenten, de medewerkers van Beeld & Functie, optometristen en oogartsen. Je team bestaat uit acht enthousiaste spreekuurasistentes.

Het Oogziekenhuis Rotterdam is een uniek en toonaangevend ziekenhuis in hartje Rotterdam. Vanuit het ziekenhuis sta je binnen enkele minuten op de Witte de Withstraat en binnen een paar minuten extra sta je op de Coolsingel of Lijnbaan.

Binnen het ziekenhuis wordt zowel tweede- als derdelijns zorg geleverd, leiden we artsen op tot oogarts en verrichten we wetenschappelijk onderzoek. Met zo'n 600 collega's zien we ieder jaar weer veel patiënten.

OZR

Per jaar zijn er 150.000 polikliniekbezoeken en worden 13.500 operaties uitgevoerd binnen 6 snijdende vakgroepen (vitreoretinale chirurgie, glaucoom, cornea, cataract, strabismus en OCPL). Deze operaties worden uitgevoerd binnen het grote OK-complex, bestaande uit 4 operatiekamers en het Dagcentrum, bestaande uit 2 operatiekamers. Binnen het grote OK-complex worden complexe oogoperaties uitgevoerd onder zowel lokale als algehele anesthesie.

Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Sanne den Houter, RVE manager (010-4017648, s.denhouter@oogziekenhuis.nl)).

De eerste gesprekken vinden plaats week 26.

Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), referentie- en internetcheck zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. Op alle sollicitatieprocedures is het privacybeleid voor werving en selectie van toepassing.

Interesse in de functie? Solliciteer direct via onderstaande button.

Solliciteer

*Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentie zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. Op alle sollicitatieprocedures is het privacybeleid voor werving en selectie van toepassing.

*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.